Praktisk info

COVID-19 INFO – ADGANG TIL FESTEN KRÆVER ET GYLDIGT CORONAPAS
Opdateres løbende i forhold til information og Covid-19 restriktionerne
(sidst opdateret 28-05-2021 kl. 1600)

Billetter og pladsfordeling

▶️ Pladsen er inddelt i 2 zoner:
1. Rød og Hvid, tættest på scenen
2. Blå og Gul
▶️ Vær opmærksom på at købe billet til samme zone, hvis I er flere sammen, da man ikke kan bevæge sig på tværs af zonerne.
Der er ikke mulighed for, at ændre på dette ved ankomst.
▶️ Adgang til festen kræver et gyldigt corona pas – Venligst hav det klar når du kommer til indgangen, husk også billedlegitimation
▶️ Koncerterne er stående – men selvfølgelig med siddeområder i hver zone.
▶️ Det er IKKE tilladt at medbringe egen campingstol eller deslige. Vil blive afvist i porten og vi opbevarer ikke genstande for gæsterne.

Dato / tidspunkt

Fredag den 23/7 – Kastellet kl. 1600 – 2200
▶️ Dopha
▶️ Andres Odbjerg
▶️ TV2

Lørdag den 24/7 – Kastellet kl. 1200 – 2200
▶️ Hotel Hunger
▶️ Shotgun Revolution
▶️ Sandmen
▶️ D:A:D

Fredag den 13/8 Skive Kaserne kl. 1530 – 2200
▶️ Hotel Hunger
▶️ Sandmen
▶️ D:A:D

Vi anbefaler man kommer i god tid, så der er tid til at finde sin plads

Kørestole eller gangbesværede

Alle er naturligvis velkomne og vi vil hjælpe bedst muligt med at få kørestole eller gangbesværede bedst muligt over brosten og ind til pladsen.

Adresse

Skive kaserne, Sdr Blvd. 15, 7800 Skive

Transport

Se offentlig transport muligheder til Kastellet.
åbner i nyt vindue
Se offentlig transport muligheder til Skive Kaserne.
åbner i nyt vindue

Parkeringsmuligheder og cykler

Gæsteparkering kan findes ved at køre efter Hjortevej 5, 7800 Skive. Lige overfor Skive kaserne.
Indkørsel via Ringvej syd og ned af Frisenborgvej og derefter ned af Hjortevej

Mad

Mad og drikke må ikke medbringes.
Der vil være mulighed for køb af diverse på pladsen

Drikkelse

Der vil være mulighed for at købe diverse drikkevare på pladsen

Veteraner

Vi holder fast i vores tradition om at give veteraner nogle gratis billetter, og i Kastellet er der reserveret et begrænset antal billetter til veteranerne efter først-til-mølle!
Det kræver blot at man indtaster koden fra sit veterankort ved billetbestilling
COVID-19 INFO – ADGANG TIL FESTEN KRÆVER ET GYLDIGT CORONAPAS

Ordensregler

For at give jer alle sammen den bedst mulige oplevelse, har vi lavet nogle regler som vi forventer at alle lever op til:

  • Der er kun adgang på pladsen for betalende gæster med gyldig billet og alle bliver visiterede – for det gode formål og vores alle sammen sikkerhedsskyld
  • Tydeligt/upassende berusede personer kan afvises – dit selskab er bedst når du er i balance
  • Vagters anvisning skal følges – de er der for at give alle en god oplevelse
  • Alle former for aggressiv adfærd er forbudt. Alle former for vold eller trusler om vold mod vores service-personale, eventvagter eller andre mennesker på festivalen, medfører øjeblikkelig bortvisning – Medbring dit bedste humør og vis hensyn
  • Anvendelse, besiddelse eller salg/køb af euforiserende stoffer er forbudt – som i resten af landet…
  • Kun personer over 18 år kan købe alkohol, billede-ID skal vises på forespørgsel. Det er ikke tilladt at købe/udlevere alkohol til unge under 18 år
  • Følgende må ikke medbringes: våben eller våbenlignende genstande, drikkevarer (undtagen vand), flasker, telte, pavilloner, paraplyer, flag, bannere, bannerstænger, fyrværkeri, laserpenne, grill o.l., hunde eller andre dyr (servicehunde er undtaget) – det forstyrrer og bidrager ikke positivt
  • Du må ikke medbringe kameraudstyr eller optageudstyr til professionel brug. Vi tillader naturligvis kameraer, såfremt fotos kun er til privat og ikke-kommercielt brug – Gem og del de gode minder med dine nærmeste
  • Der er ikke adgang for gæster, som bærer rygmærker eller anden rocker/banderelateret afmærkning

Overtrædelse af ovenstående er ikke til diskussion og kan medføre bortvisning.
Der er jo ikke meget nyt/overraskende her, så vi håber bare at du vil medbring en positiv attitude og bidrage til at vi, alle sammen, får verdens bedste dag!