Crew på Engage festivalen

En del af Engage Teamet

CREW INFORMATION

Under løbende opdatering til 2022, så der kan komme ændringer

Vil du være eller er du allerede crew på Engage festivalen…

så kan du her på siden, under de enkelte faneblade finde information om næsten alt, som er nødvendigt at vide som crew på Engage festivalen.

Kan du ikke finde svar på dine spørgsmål, så find vores crew gruppe på Facebook HER og se om det skulle stå der, du kan også stille det i gruppen, der er  sikkert andre som vil vide det samme.

Du kan også sende en mail til os på mail adressen [email protected], men vi fortrækker du bruger facebook gruppen.

Du kan sende en ansøgning som crew HER

Der er rig mulighed for, at høre og se musikken på næsten alle opgaver

TAK! Din hjælp gør festen mulig!

Bemærk! Der er forskellige mødetider, sluttid(hvis ikke andet er angivet) er efter endt koncert og fælles oprydning
Mødetid er vejledende og kan ændres, men ikke meget

Opgavebeskrivelser Kastellet
2. og 3. september 2022

Alle mødetider er foreløbige tider og kan blive ændret.

1. Salg og service(Bar)FYLDT
Her sælger man øl, vin, vand m.m. til gæsterne, det er fordel at have erfaring, men ikke et krav
Bemærk! Er du del af en veteran foreningen, så hør lige dem først om vi er ved, at lave en aftale med dem

Mødetider

Fredag 2. sep. 2022 kl. 1500

Lørdag 3. sep. 2022 kl. 1100

2. Billet kontrolFYLDT
Opgaven i Billet kontrol er kontrol af billetter og påsætning af armbånd til gæsterne

Mødetider

Fredag 2. sep. 2022 kl. 1500

Lørdag 3. sep. 2022 kl. 1100

3. Crew Check inFYLDT
Tage imod og påsætte armbånd på alle de frivillig, folk på gæstelisten og sørge for alle for en god oplevelse fra starten af.

Mødetider

4. Crew Service FYLDT
Hjælpe i området for crewet med, at holde orden og hygge lidt om alle

Mødetider

5. Plads opbygningFYLDT
Mange forskellige opgaver, herunder hjælpe med at sætte hegn m.m. op

Mødetider – FORLØBIGE TIDER
Onsdag   ca. 10:00 – 18:00
Torsdag ca. 09:00 – ca. 19:00

5a. Plads ned pakningFYLDT
Mange forskellige opgaver, herunder hjælpe med at pille hegn m.m. ned

Mødetider
Lørdag d. 3. kl. 2330  –

Søndag d. 4. kl. 0900  – til vi er færdige.
Er du tilmeldt til at hjælpe med ned pakningen og har været til en af koncerterne med frivillig armbånd på og ikke møder op til ned pakningen vil vi sende en regning på koncertbilletten. Såfremt der ikke er lavet anden aftale.

6. Safety crew – FYLDT LØRDAG, vi mangler dog til fredag
Udføre adgangskontrol, generelt opsyn på området. Meget gerne med erfaring eller relevant uddannelse. Hvis du har en uddannelse venligst skriv, hvilken under bemærkninger

Mødetider

Fredag 2. sep. 2022 kl. 1500

Lørdag 3. sep. 2022 kl. 1100

7. Miljø serviceFYLDT
Hjælpe med at holde pladsen pæn og ren, samt andre forfaldende opgaver

Mødetider

Fredag 2. sep. 2022 kl. 1500

Lørdag 3. sep. 2022 kl. 1100

8. Stagehands
Her hjælper man med at køre udstyr på og af scenen eller andre opgaver omkring scenen

Mødetider

Fredag d. 2. sep. kl. 1300

Lørdag d. 3. sep kl. 1000

9. Camp ENGAGE
Her hjælper man med at opsætte og drifte Camp ENGAGE, som er området med diverse foreninger og udstilling

Mødetider

10. Dekoration – Kun Fredag
Her hjælper man med at dekorere pladsen, der vil måske være arbejde i ugerne op til, da nogle ting måske skal laves først.

Mødetider

Torsdag d. 1. sep. kl. 1400 eller efter aftale

Fredag d. 2. sep. kl. 0900

Vi siger TUSINDE TAK 💚 til alle som har hjulpet os igennem årene, i har været FANTASTISKE

Vi håber i vil støtte os igen i 2022

TAK! 💚

Opgavebeskrivelser Skive
20. august 2022

Alle mødetider er foreløbige tider og kan blive ændret.

1. Salg og service(Bar)FYLDT
Her sælger man øl, vin, vand m.m. til gæsterne, det er fordel at have erfaring, men ikke et krav
Bemærk! Er du del af en veteran foreningen, så hør lige dem først om vi er ved, at lave en aftale med dem

Mødetider

Lørdag 20. aug. 2022. kl. 1300

2. Billet kontrolFYLDT
Opgaven i Billet kontrol er kontrol af billetter og påsætning af armbånd til gæsterne

Mødetider

Lørdag 20. aug. 2022. kl. 1300

3. Crew Check inFYLDT
Tage imod og påsætte armbånd på alle de frivillig, folk på gæstelisten og sørge for alle for en god oplevelse fra starten af.

Mødetider

4. Crew Service FYLDT
Hjælpe i området for crewet med, at holde orden og hygge lidt om alle

Mødetider

5. Plads opbygning
Mange forskellige opgaver, herunder hjælpe med at sætte hegn m.m. op

Mødetider FORLØBIGE TIDER
Fredag ca. 09:00 – ca. 18:00

5a. Plads ned pakning
Mange forskellige opgaver, herunder hjælpe med at pille hegn m.m. ned

Mødetider

Søndag d. 21 kl. 0900  – til vi er færdige.
Er du tilmeldt til at hjælpe med ned pakningen og har været til en af koncerterne med frivillig armbånd på og ikke møder op til ned pakningen vil vi sende en regning på koncertbilletten. Såfremt der ikke er lavet anden aftale.

6. Safety crewNæsten fyldt
Udføre adgangskontrol, generelt opsyn på området. Meget gerne med erfaring eller relevant uddannelse. Hvis du har en uddannelse venligst skriv, hvilken under bemærkninger

Skal have vagt- eller dørmandskort, eller tilsvarende dokumenteret uddannelse, som kan godkendes af politiet

Mødetider

Lørdag 20. aug. 2022. kl. 1230

7. Miljø service – FYLDT
Hjælpe med at holde pladsen pæn og ren, samt andre forfaldende opgaver

Mødetider

Lørdag 20. aug. 2022. kl. 1300

8. Stagehands
Her hjælper man med at køre udstyr på og af scenen eller andre opgaver omkring scenen

Mødetider

Lørdag d. 20. aug. kl. 1100

9. Camp ENGAGE
Her hjælper man med at opsætte og drifte Camp ENGAGE, som er området med diverse foreninger og udstilling

Mødetider

Lørdag kl. 11:00

10. Dekoration
Her hjælper man med at dekorere pladsen, der vil måske være arbejde i ugerne op til, da nogle ting måske skal laves først.

Mødetider

Vi siger TUSINDE TAK 💚 til alle som har hjulpet os igennem årene, i har været FANTASTISKE

Vi håber i vil støtte os igen i 2022

TAK! 💚

Har du nogle spørgmål omkring opgaverne så skriv til os på [email protected] eller find vores frivillig gruppe på Facebook HER

Måske dine spørgsmål allerede er besvaret der.

GENEREL INFORMATION

Vi er glade for at du vil være med og vi håber du får en god oplevelse!

Hvor mange timer skal man arbejde?
En vagt er på Ca. 8-10+/- timer og man skal minimum have en vagt, det er selvfølgelig tilladt at have flere

Hvad får du som crew?
Der vil være mad, drikke og snacks, herudover vil du få armbånd til den dag du er på arbejde.

Arbejder man FØR(opbygning) eller EFTER(ned pakning) festivalen, kan man selv vælge hvilken koncert man vil have armbånd til. Dette aftales direkte med den enkelt og den frivillig ansvarlige ;). Du kan ved tilmelding skrive det i bemærkninger.
Er du tilmeldt til at hjælpe med ned pakningen og har været til en af koncerterne med crew armbånd på og ikke møder op til ned pakningen vil vi sende en regning på koncertbilletten.

Når du møder
Ved Check-in får du udleveret dit armbånd og Crew t-shirt – denne skal bæres når du er på vagt og skal tages af, når du ikke er. Husk når du frivillig på Engage, repræsentere du ENGAGE Festival og det forventes at du bidrager positivt til den gode stemning.

Du vil få generel sikkerheds briefing og  information om opgaven af din nærmeste leder

Crew område: Her ligger Check-in for crew og her kan man holde sine pauser og få kaffe, Te m.m. og der skal være plads til at man kan slappe af før/efter vagt.

VIP område: Crew har kun adgang til området såfremt de arbejder der eller har opgave der i forbindelse med egen opgave. Området skal forlades efter endt vagt, såfremt andet ikke er aftalt med Teamlederen for VIP .

Backstage område: Crew har kun adgang såfremt de arbejder der. Området skal forlades efter endt vagt, såfremt andet ikke er aftalt med Teamlederen for Backstage. Det er artisternes frirum og et sted hvor de skal have plads til at forberede og være sig selv. Det er ikke velset at opsøge kunsterne for evt. selfie m.m.

Regelsæt

Generelt

  • Du må ikke være beruset når du møder på vagt eller under vagten.
  • Det er ikke tilladt at indtage alkohol når man er på vagt
  • Engage Festivalen har nul-tolerance over for euforiserende stoffer. Overtrædelse medfører bortvisning, evt. Politianmeldelse.
  • Alle på pladsen skal have en god dag! Det gælder ALLE – gæster, artister og selvfølgelig DIG. Vi beder dig derfor om at tage tingene med et smil og hjælpe hinanden, også hvis der er pres på.

Forventninger
Som crew er du ENGAGE Festivals ansigt udadtil. Derfor forventer festivalen, at du er hjælpsom og med til at give gæsterne og de andre frivillige en god oplevelse.

Når du skal på vagt, møder du ind til tiden eller gerne lidt før, således at de, du skal afløse, kan gå til tiden. Du må ikke forlade din vagt eller din arbejds post, før din nærmeste teamleder har godkendt det.

Er du tilmeldt til at hjælpe med ned pakningen og har været til en af koncerterne med crew armbånd på og ikke møder op til ned pakningen vil vi sende en regning på koncertbilletten. Såfremt der ikke er lavet anden aftale.

TAK! Din hjælp gør festen mulig!

MØDESTED KASTELLET
MØDESTED Skive kaserne

Sdr Blvd. 15, 7800 Skive

VAGTPLANER

Vagtplan for Skive pr. 18-08-2022

Skive 18_08_22

Vagtplan for Kastellet pr. 24-08–2022

BEMÆRK! der kan komme ændringer, men berørte vil blive kontaktet først

Kastellet 2 og 3 sep

TAK! Din hjælp gør festen mulig!💚

Transport og parkering
Skive
Der er Crew og VIP parkering til venstre for hoved porten ind til Kasernen

Kastellet

Vi kan desværre ikke anvise parkeringspladser i Kastellet, men må henvise til de offentlige parkeringspladser udenfor Kastellet. Vi anbefaler derfor, at man tager cyklen eller bruger de offentlige transportmidler

TAK! Din hjælp gør festen mulig!💚